« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Wybór Sekretarza obrad:

a) Wiceprzewodniczący Franciszek Leszek Jagielski

4. Wnioski w sprawie zmian do porządku obrad.

6. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Rady Miasta z prac w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym w tym z wykonania uchwał.

8. Przerwa w obradach 20 min.

9. Absolutorium:

a) rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Miasto Golub-Dobrzyń za 2024 rok;

b) debata nad raportem o stanie Gminy Miasto Golub-Dobrzyń;

d) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń za 2024 rok i sprawozdania finansowego;

e) zapoznanie się z treścią Uchwały Nr 8/S/2025 Składu Orzekającego Nr 5 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 23 kwietnia 2025 roku w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Golubia-Dobrzynia sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia Miasta;

f) dyskusja;

h) przedstawienie opinii wraz z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Golubia-Dobrzynia z dnia 15 maja 2025 roku na temat wykonania budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń za 2024 rok i udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Golubia-Dobrzynia;

i) zapoznanie się z treścią Uchwały Nr 2/Kr/2025 Składu Orzekającego Nr 5 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 19 maja 2025 roku w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Golubia-Dobrzynia za 2024 rok;

j) dyskusja;

10. Przerwa w obradach.

11. Podjęcie uchwał:

12. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta o interpelacjach złożonych w okresie międzysesyjnym.

13. Interpelacje i wolne wnioski.

14. Zamknięcie Sesji.

« Powrót do strony głównej